Enkele bevindingen

24 oktober 2012 - Sevilla, Spanje

Aangezien het in, volgens lonely planet, de warmste stad van Europa, Sevilla momenteel ouwehoeren, nee ouwe wijven neger, regent, zal ik ff van de nood een deugd maken om jullie enkele van mn bevindingen mee te geven. kwestie van mijn wijsheden ook met jullie te delen , man niets van tekens op dees toetsenbord is wat het lijkt dus smileys, haakjes, dubbele punten moet ik achterwege laten, dit ff geheel terzijde.ok

1.Be prepared, but more importantly, be prepared om van uw plan af te wijken. Ergens vertrekken enkel en alleen omdat het zo gepland was houdt geen steek.

2.Solo-reizigers zijn in een hostel nooit alleen. Je hoeft zelf ook ni de meest sociale persoon te zijn, enkel open staan voor contact. Je bent meestal de eerste aan wie gevraagd wordt om mee de stad in te trekken, een feestje te bouwen,.., Je moet soms alleen wa geluk hebben met uw kamer, ligging van gemeenschappelijke kamer,... You are only alone if you feel like it

3.Say yes to anything that feels right. Ook al had je net een rustige avond voorzien, you might just have the time of your life

4.Do not be afraid to get lost. Loop ni constant met je hoofd in je plan rond maar durf verdwalen. You never know what is around the next corner en zo verlaat je de platgtreden toeristen paden.

5.Bad shit happens everywhere en thuis lopen we ook niet met fake wallet, moneybelt en rugzak langs  voor, dichtgemaakt met een slotje rond. Brengt alleen paranoia met zich mee. Just watch out and you will be fine.

6.Neem tijd om van goede straatmuzikanten te genieten. Zachte Spaanse muziek, heerlijke klassieke stukken op viool of zwoele Flamenco, op een vette locatie, by night,  it only adds to the magic. Laat de rest maar voorbijwandelen, sit back en kom tot rust.

7.Backpack reizen is eigenlijk al een even snobistisch gebeuren als eender wat. Veel geiten wollen sokken types heb ik hier nog ni gezien, veel tablets, Iphones en laptops da wel, maar da doet er in feite ook ni toe

Ps. Cordoba was prachtig, na de nooit aflatende drukte van Madrid, een welgekomen oase van rust. Het dan ook, mijn ziek zijn indachtig, wat gezapiger aangepakt en vooral veel gehangen, in park, in mezquita, langs rivier,...

1. Tomme:
    24 oktober 2012
    blij dat ik weer up to date ben mateke. Verzorg u daar en geniet er nog van. Enjoy
  2. Willems:
    24 oktober 2012
    ha tomme ook leuk om te zien da gij ook nog leeft hehe en diee ik wil meer fotos van erasmusjes zien geniet er maar van