Seville, where it never rains

26 oktober 2012 - Sevilla, Spanje

Maar als het dan toch regent, dan giet het en regent het ongeveer 3 dagen non-stop. Ze begrijpen hier zelf ni echt wat er gaande is. Anyways, mijn hostel is zoals je kunt zien op de foto's ni bepaald slecht gelegen. 's ochtends kruip ik dan ook steevast het terras op voor mijn sigaretje met koffie en uitzicht. Sevilla is, kval in herhaling, een vette stad. Al steekt de regen wel wat tegen in een stad die normaal bruist bij zonneschijn. Gisteren beetje onverwacht op tapastour gegaan. Ging normaal ni mee, maar me laten overtuigen door de 2 Libiërs uit benghazi waar ik de kamer mee deelde. Die mannen hebben wel wa meegemaakt de afgelopen jaren dus was wel benieuwd naar hun verhalen. Uiteindelijk waren we met een man of 12 en het was best gezellig. Zo gezellig dat de tapastour naadloos overging in een pub-tour...met de bekende gevolgen. We hebben met 7 man ongeveer een uur gedaan over 500meter want iedereen had zo zijn eigen zat gedacht van waar we heen moesten. Uiteindelijk uit de nood geholpen door 2 Waalse studenten die hier al 6 maand zaten. Vandaag snipperdagje genomen, maar sewes ga ik met enkele mensen van hier ff tstad in om iets te eten. It better not get crazy again. Allez not too crazy, toch. Laterz

De lijst van nationaliteiten die ik hier al tegen tlijf heb gelopen begint wel wa indrukwekkend te worden

Australian, Argentinian, Irish, Belgian, Canadian, Spanish, Portugese, Finnish, German, English, Scottish, Taiwanese, Italian, Japanese, Tunesian, Polish, French, American, Libyan, Danish

Ah ze hebben een foto van mij op de startpagina van reislogger geplaatst (die van de mezquita)