Hier is em dan se de neger

9 oktober 2012 - San Sebastián, Spanje

Eelabee thuisblijvers, como esta? Aqui muy bien, al loop ik vandaag wel wa te spetteren zoals de lange het zou zeggen. Eerst een half uur zitten zoeke voor mijn eerste sigaret van de dag, dan wa verkeerd gelopen, ma kom, let's roll with the punches. Kan toch alleen pissed worden op mezelf and where is the point in that. Ik loop dan ook overal rond alsof ik er al enkele jaren woon en da pakt al is verkeerd uit. Maar ik voel me overal direct thuis (where ever I lay my hat, you know) metro of tram op en af, joggen in een park, langs de rivier of op 't strand... Da joggen doe ik trouwens met enige fierheid, fuckers die voor mij lopen moeten eerst voorbij gestoken worden om dan meteen achtergelaten te worden: ni met mij, ni met mij. Juist achter vrouwelijk schoon durf ik al is wa langer te hangen. Over vrouwelijk schoon gesproken, ne neger met trekrugzak slaat precies wel aan. Ik zou die in feite moete leegmaken zodat ik die altijd kan meenemen. Neenee, just kidding, het lukt trouwens ook met alleen fototoestel bij de hand. Single mothers, married women, backpackers,... es muy bien por la confidencia(ofzo). Hoor mij hier bezig. Stoer neger. Dan de steden so far, had normaal nog wa langer gewacht oñ te posten maar heb al zoveel foto's da ik hier anders ne ganse dag zou zitten uploaden en da's natuurlijk ni de bedoeling. Bordeaux was da shit. It ain't paris mais Ça comes close. Zeker bij nacht als den  boel verlicht is zijn sommige dingen echt prachtig om zien. De eerste nacht heb ik trouwens kamer moeten kraken. Van thotel was er niemand meer en na lang aandringen heeft een Engelse toerist toch opengedaan en me een kamer aangewezen. Bleek achteraf 2-persoonskamer (met balkon) maar de patron heeft me uiteindelijk die nacht ma aangerekend voor de prijs die ik gereserveerd had. Over San Sebastian ben ik zo mogelijk nog lyrischer, echt het strand hier is 'picture-perfect' zoals de foto' s wel zullen duidelijk maken. 's avonds hangt er een laidback sfeer die natuurlijk wel bij mij past. Jullie zullen ondertussen wel doorhebben dat je je over mij voorlopig absoluut geen zorgen hoeft te maken, I'm  doing more than just fine, anyways ga het hierbij laten voorlopig maar hou jullie verder op de hoogte. Vandaag en morgen zit ik nog hier om dan overmorgen door te trekken naar Bilbao: Guggenheim-time. Kijk er al naar uit maar eerst nog van mn tijd hier genieten. Love you all, but can't say i miss you.

1. Veronika:
    9 oktober 2012
    Geniet ervan!! Maar zo te lezen lukt dat al aardig! ;)
  2. Mama en papa:
    9 oktober 2012
    Hoi zoon, toffe fotos en tof verhaal vooral blij te lezen dat je je goed amuseert we blijven je volgen !! kusjes xxxxx
  3. Tomme:
    10 oktober 2012
    mooi zo mateke, ik ben blij da ge ervan geniet. Ik ben toch wel redelijk jaloers als ik de foto's bekijk.
    enjoy :-)
  4. Nelly: