Guggenheim-time

13 oktober 2012 - Bilbao, Spanje

Met een dag vertraging in Bilbao aangekomen. Was emotioneel nog niet klaar om te vertrekken en mn rug deed nog zeer en... nee, khoef ni te liegen, ik was opgestaan met een enorme kater en besfte onmiddelijk dat vertrekken er die dag niet zou inzitten. Maar niet getreurd, I love the vibe that surrounds San Seb (corny as hell, ik weet het wel) en had er toffe mensen leren kennen. Wie? ok, hier mn San Seb top 3:

Caellet, een Ierse ook solo onderweg

Joaquin, uit Buenos Aires, Hing al 3 weken in het hostel rond( was ondertussen bijna second in command) en kende voetballers als mpenza en scifo van voeger

Sylvie en Dylan, een koppel, zei uit Ierland, Hij van Schotland

Met bovenstaand koppel en Kev, een kok die hier stage komt lopen in een toprestaurant, waren we de dag voor mijn eigenlijke vertrek eerst tapas gaan eten ma 'fine-dining' tapas. Zo heb ik Inktvis, st-jacobsschelp, en foie gras (stout ik weet het) gegeten. Het eten is hier trouwens geweldig. Daarna zijn we met een hoop Ieren binnengelokt geweest in een schrale keet. I'll spare you the details maar cafés als seven oaks, bierkelder come to mind. Daarna in een al iets vetter danscafé beland and from then on it all becomes a bit blurry.

gisteren dan in Bilbao aangekomen met het gedacht het kalm aan te doen maar dat was buiten de 4 erasmus studentes uit Salamanca gerekend waar ik de kamer mee deel (en met 2 Vlaamse meiden uit Gent, ma ben ni naar hier gekomen om met Vlamngen rond te hangen) Enfin die vier felt like partying en wie ben ik om dan achter te blijven. Eerst wa scotch soldaat gemaakt en dan via via uiteindelijk in een vrij vette discotheek beland. Met de tweede kater in drie dagen tot gevolg. Bilbao is ni zo prachtig als san seb maar ik kwam hier eigenlijk maar voor 1 gebouw en da ziet er wel oppervet uit

Anyways, morgen Salamanca, 3 of 4 daagjes, misschien vanavond al als de meiden een huurauto gevonden hebben. Would be nice. kga het hierbij laten because I'm dying for a cigarette.( Ik rook hier soms wel meer als a chimney on a cold winter night.)

Tot later

1. Nelly:
    14 oktober 2012
    Je hebt daar precies de time of your life???
  2. Tomme:
    14 oktober 2012
    vet dat ge al andere mensen hebt leren kennen. Ik ben benieuwd naar uw volgende verhalen...en hou het een beetje fatsoenlijk he, met al uw katers enzo ;-)
  3. Tomme: